شیوه نامه برگزاری امتحانات داخلی کلیه دوره های تحصیلی

  

با سلام و خدا قوت خدمت سرگروه های محترم استانی و دبیران ارجمند  درس عربی متوسطه دوم

نظر به گزارش چند استان مبنی بر الزام سرگروه درسی منطقه بر تحویل سوالات دی ماه قبل از برگزاری آزمون در مدارس و با توجه به حساسیت آزمون های نوبت اول و دوم، دبیرخانه راهبری کشوری عربی اعلام می دارد که تجمیع سوالات آزمون های نوبت اول و دوم قبل از برگزاری در مدارس از محورهای برنامه عملیاتی دبیرخانه نبوده و نیست. ضمن اینکه در شیوه نامه برگزاری امتحانات داخلی بر محرمانه بودن پاکت سوالات تا روز آزمون تأکید شده است لذا سرگروه های محترم استانی و مناطق مجوز تجمیع سوالات دی ماه قبل از پایان امتحانات را ندارند.

اهم موارد ذکر شده در این خصوص در آیین نامه برگزاری امتحانات:

1- اصل سوال تایپ شده به همراه راهنمای تصحیح در پاکت های مجزّا و چسب و مهر یا امضاء شده  حداکثر یک روز قبل از امتحان از دبیران دریافت شود.

2- سوالات امتحانی حداکثر یک روز قبل از برگزاری امتحان توسط مسوول مربوطه تکثیر شود.

3- پاکت سوالات امتحانی پس از تایید صحت چسب مهر، با امضای عوامل اجرایی در جلسه امتحان و در معرض دید دانش آموزان از محل مخصوص بازگشایی و توزیع گردد.

4- تکثیر سوالات امتحان باید مستقیما زیر نظر مدیریت آموزشگاه و در محل مناسب صورت گیرد و رعایت کامل قرنطینه اعمال گردد .

5- چنانچه تکثیر سوالات در روز قبل از امتحان صورت گیرد با حضور شخص مدیر آموزشگاه و دو نفر دیگر از اعضای آموزشگاه صورت گیرد و پس از تکثیر سوالات در پاکت مخصوص گذاشته شود و مهر و چسب گردد و مشخصات سوال روی پاکت درج گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.