درد دلی با همکاران عزیز و دوستان خوبم در استان

  

 
سلام و احترام
درد دلی با همکاران عزیز و دوستان خوبم در استان

 
ما هم مثل شما 6 ساعت موظف در گروههای آموزشی استان هستیم اما با توجه به تعهدی  که دادیم تقریبا شبانه روز در خدمت این امرمی باشیم .

 نیاز ما طبق برنامه عملیاتی ارسالی از دبیرخانه مرکزی و در راستای پیشرفت اوضاع علمی درس عربی در استان می باشد و کفایت نمودن به ارسال عکس  و گزارش بازدید اصلا کافی نیست.

 کار گروه و پاسخگویی به همکاران سراسر استان و اداره وبلاگ و سایت و کارهای درون استانی یک طرف و کارهای ارسالی از طرف دبیرخانه مرکزی یک طرف دیگر بار ما را واقعا سنگین کرده است.
متاسفانه در این مدت به جز تعدادی معدود از همکاران سرگروه از بقیه دوستان هیچ فعالیتی دیده نشده است.

 لذا با توجه به لیاقت و  شایستگی که در اکثر دوستان سراغ داریم دست همکاری  ومساعدت به سوی شما گشوده و از همه شما انتظار همکاری داریم .  

جا دارد به علت ارسال مستندات طبق برنامه عملیاتی از برخی دوستان و همکاران تقدیر به عمل آید که سعی می کنیم من بعد در پایان هر ماه همکار نمونه و فعال گروهها را معرفی کنیم .
اهم فعالیتهایی که هنوز فرصت انجام دارد و از عزیزان انتظار می رود در ارسال مستندات همکاری بفرمایند عبارت است از :    
1)برگزاری مسابقه آنلاین (منبع: کتاب معلم پایه دهم) و ارسال مشخصات برگزیدگان به ایمیل گروه حد اکثر تا 10 بهمن که خلاصه آن در وبلاگ گروه بارگزاری شده است.  
2) طرح 25 سوال تستی از درس دوم عربی پایه دهم  مشترک طبق استانداردهای کنکور و با رویکرد جدید درس عربی (عدم استفاده از منابع اینترنتی و کتابهای کار و کتابهای تست و نرم افزارها ...  25 سؤال چهار گزینه ای 18) سؤال شامل مهارت واژه شناسی، مهارت ترجمه عربی به فارسی و بالعکس، مهارت درک و فهم و قرابت معنایی ، 7 سؤال مهارت شناخت و کاربردقواعد و بقیه موارد)
3)ارسال فایل مستندات بررسی اوراق امتحانی دیماه
4) فعالیت های بومی انجام شد ه به همراه مستندات فیلم و عکس و تصویر گزارش به گروه استان ارسال شود در صورت بالا بودن حجم به شکل dvd ارسال گردد.  
5)نام و نام خانوادگی سرگروه شهرستان و منطقه همراه سنوات خدمت، مدرک تحصیلی، رایانامه، آدرس وبلاگ، کد ملی، شماره تلفن همراه، کد پرسنلی و سابقه سرگروهی به گروه استان ارسال شود.
6)درج هفته حداقل یک پست واطلاع رسانی اقدامات انجام شده در گروه تخصصی عربی و جذب مشارکت همکاران   

از همه شما که صمیمانه در راستای اعتلای درسمان در استان می کوشید سپاسگزارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.