جدول شاخصهای ارزیابی ازعملکرد گروه عربی استانهای سراسرکشور در سال تحصیلی 1391- 1390
| ||||
ملاحظات | امتیاز | مهلت ارسال به دبیرخانه | موضوع فعالیت |
ردیف |
| 2 | 30/7/90 | تکمیل فرم مشخصات اعضای گروه | 1 |
| 3 | 30/8/90 | تنظیم برنامه عملیاتی و تقویم اجرایی بر اساس برنامه عملیاتی دبیرخانه | 2 |
| 4 | در طول سال تحصیلی | اجرای دقیق برنامه عملیاتی بر اساس تقویم اجرایی با ارسال مدارک و مستندات | 3 |
| 20 | ۱۵/۱۱/9۰ | تدوین یک درس درموضوع تعیین شده و ارائه آن بر اساس ICT به همراه لوح فشرده | 4 |
| 15 | ۱۵/۱۰/90 | طراحی و تدوین سؤالات مفهومی و استاندارد در دروس تعیین شده | 5 |
| 5 | 30/11/90 | تحلیل وضعیت آموزشی عربی فقط سال سوم انسانی - ریاضی وتجربی بر اساس جدول ارائه شده ( که در منوی فرم ها گنجانیده خواهد شد) | 6 |
| 8 | ۵/۱۰/90 | تحلیل و بررسی سؤالات امتحان نهایی سوم تجربی ، ریاضی و علوم انسانی خرداد 90 | 7 |
| 15 | در طول سال تحصیلی | ارسال مقالات برگزیده علمی و آموزشی جهت چاپ در فصلنامه (چاپ شده در فصلنامه 2 امتیاز ، چاپ نشده 1 امتیاز ) | 8 |
| 4 | 5/11/ 90 30/2/91 | ارسال گزارش فعالیتها به همراه مدارک و مستندات در دو مرحله (هر مرحله (2) امتیاز ) | 9 |
| 5 | در طول سال تحصیلی | تکثیر سی دی های مربوط به فصلنامه ، لوح فشرده آموزشی ، سؤالات استاندارد وغیره و ارسال به گروههای عربی شهرستانها و مناطق | 10 |
| 4 | 20/3/91 | ارزیابی از عملکرد شهرستانها و مناطق استان و گزارش آن به دبیرخانه | 11 |
| 5 | در طول سال تحصیلی | تدوین جزوات ، کتابهای کار و کمک آموزشی ، تهیه فصلنامه ، لوح فشرده آموزشی ، طرح درس و غیره هر مورد 1 امتیاز | 12 |
| 5 | در طول سال تحصیلی | برگزاری گردهمایی ، کارگاه آموزشی ، مسابقات علمی بین دبیران و دانش آموزان ، نمایشگاه دست ساخته ها ، بازدید از مدارس شهرستانها و مناطق هر مورد 5/2 امتیاز ( ارسال گزارش به همراه فیلم یا تصویر ) | 13 |
| 5 | در طول سال تحصیلی | کیفیت عملکرد و فعالیتهای وبلاگ استانها | 14 |