ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
بارم بندی عربی (2) رشته ادبیات و علوم انسانی | |||
| |||
نمره | عناوین | ( مشترک در امتحان پایانی نوبت های اول ، دوم وشهریور) | الف- ترجمه عبارت ها و درک و فهم متون (11 نمره) |
3 | 1- ترجمه عبارت ها، شامل متن درس ها، تمرینات و.... | ||
5/1 | 2- طرح سوالات چند گزینه ای در زمینه ترجمه باتوجه به الگوی کتاب | ||
2 | 3- تهیه متن کوتاه متناسب با آموخته های دانش آموزان و طرح سوال درک مطلب | ||
2 | 4- تصحیح اغلاط از قبیل کارگاه ترجمه | ||
5/1 | 5- شناخت معانی و مفاهیم واژه ها از قبیل: - دادن واژه های عربی و خواستن معادل فارسی آن. - دادن واژه های فارسی و خواستن معادل عربی آن. ـ دادن واژه های عربی و خواستن مترادف یا متضاد آن. | ||
1 | 6- تعریب | ||
نمره | عناوین | نوبت اول : | ب- کاربرد قواعد در عبارت ها (9 نمره) |
2 | 1- یادآوری مباحث سال گذشته شامل: جمله فعلیه، جمله اسمیه، ضمیر، موصول، جامد و مشتق، ابواب ثلاثی مزید | ||
5/0 | 2- معرفه و نکره | ||
5/1 | 3- انواع اعراب | ||
5/1 | 4- اعراب فعل مضارع | ||
5/0 | 5- معلوم و مجهول | ||
2 | 6- التحلیل الصرفی و الاعراب | ||
1 | 7- اضواء قرآنیه، فی رحاب نهج البلاغه | ||
نمره | عناوین | نوبت دوم : | |
2 | 1- معرفه و نکره ، انواع اعراب ، اعراب فعل مضارع ، معلوم و مجهول | ||
5/0 | 2ـ عدد | ||
5/1 | 3ـ نواسخ | ||
75/0 | 4ـ اضافه و توصیف | ||
75/0 | 5ـ مفعول فیه ،تصغیر و نسبت | ||
75/1 | 6ـ التحلیل الصرفی و الاعراب | ||
75/0 | 7ـ التشکیل | ||
1 | 8- اضواء قرآنیه، فی رحاب نهج البلاغه | ||
نمره | عناوین | شهریور : | |
1 | 1- یادآوری شامل: جمله فعلیه، جمله اسمیه، ضمیر، موصول، جامد و مشتق، ابواب ثلاثی مزید | ||
5/0 | 2- معرفه و نکره | ||
75/0 | 3- انواع اعراب | ||
75/0 | 4- اعراب فعل مضارع | ||
5/0 | 5- معلوم و مجهول | ||
5/0 | 6- عدد | ||
75/0 | 7- نواسخ | ||
5/0 | 8- اضافه و توصیف | ||
5/0 | 9- مفعول فیه ،تصغیر و نسبت | ||
2 | 10- التحلیل الصرفی و الاعراب | ||
5/0 | 11- التشکیل | ||
75/0 | 12- اضواء قرآنیه، فی رحاب نهج البلاغه | ||
تذکرات : - دروس 9 و18برای مطالعه آزاد می باشد و در ارزشیابی لحاظ نمی شود. - در نوبت دوم 5/2 نمره از بند الف بارم بندی به نیمه اول کتاب اختصاص داده شود . - درطرح سوالات سعی گردد درعبارت های کتاب تغییراتی داده شودوازدادن عین عبارت های کتاب خودداری شود. |